Πόνος στον ώμο: 5 τρόποι αντιμετώπισης

//Πόνος στον ώμο: 5 τρόποι αντιμετώπισης

Πόνος στον ώμο: 5 τρόποι αντιμετώπισης

Ο πόνος στον ώμο μπορεί να κάνει τη ζωή σας πιο δύσκολη, είτε εμφανίζεται τη νύχτα και διαταρράσει τον ύπνο σας, είτε περιορίζει τις καθημερινές σας δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί τρόποι που βοηθούν στην ανακούφιση του πόνου. Παρακάτω ο εξειδικευμένος ορθοπαιδικός χειρουργός ώμου Γεώργιος Κόλλιας μοιράζεται 5 εύκολους τρόπους για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στον ώμο.

  1. Αντιφλεγμονώδη Φάρμακα & Μυοχαλαρωτικά

Τα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση από τον πόνο και τη φλεγμονή. Τα συνταγογραφούμενα μυοχαλαρωτικά μπορεί να είναι σε θέση να ανακουφίσουν τα συμπτώματά σας εάν έχετε μυϊκή ένταση ή σπασμούς γύρω από την άρθρωση του ώμου.

Τα παραπάνω φάρμακα δεν συνιστώνται για μακροχρόνια χρήση. Μπορούν να αυξήσουν τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών, στομαχικών προβλημάτων και νεφρικής βλάβης. Τα φάρμακα αυτά πρέπει να λαμβάνονται πάντα με συνταγή ορθοπαιδικού, κατόπιν λεπτομερούς κλινικής εξέτασης.

  1. Παγοθεραπεία ή Θερμοθεραπεία

Οι κρύες κομπρέσες μπορούν να μειώσουν το πρήξιμο και τον έντονο πόνο στους ώμους, ιδιαίτερα σε περιπτπώσεις τενοντίτιδας. Εφαρμόστε μια παγοκύστη ή παγωμένη συσκευασία με τζελ στον ώμο σας για 20 λεπτά τη φορά, έως και πέντε φορές την ημέρα. Φροντίστε να τυλίξετε την κρύα κομπρέσα σας σε μια πετσέτα πριν την απλώσετε στο δέρμα σας.

Η θερμοθεραπεία μπορεί να χαλαρώσει τους μύες και να συμβάλλει στη βελτίωση της δυσκαμψίας. Μια θερμαινόμενη συσκευασία τζελ, ένα θερμαντικό επίθεμα ή ένα ζεστό ντους μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εφαρμογή θερμότητας και την επίτευξη μυοχάλασης.

  1. Ανάρτηση Ώμου

Η ανάρτηση βοηθά στην ανακούφιση του ώμου από τον πόνο. Μπορεί να εφαρμοστεί ακόμα και την νύκτα κατα τη διάρκεια του ύπνου και να συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του πόνου που οφείλεται σε προβλήματα των τενόντων.

  1. Τροποποίηση των καθημερινών δραστηριοτήτων

Πολλές φορές ο πόνος στον ώμο προκαλείται από υπερβολική χρήση του άνω άκρου, οπότε συστήνεται η ανάπαυση και η αποφυγή των δραστηριοτήτων που προκαλούν έντονο πόνο.

  1. Ασκήσεις ενδυνάμωσης των μυών του ώμου

Οι ειδικές ασκήσεις ενδυνάμωσης και η διάταση των μυών του ώμου μπορούν να μειώσουν τον πόνο και να αυξήσουν το εύρος κίνησης της άρθρωσης. Εάν οι ασκήσεις επιδεινώνουν τον πόνο σας, “ακούστε το σώμα σας” και σταματήστε. Αφιερώστε χρόνο για προθέρμανση πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε άσκηση και καταφύγετε στη βοήθεια ενός ειδικού (γυμναστή, φυσικοθεραπευτή) με γνώση στην  πρόληψη και την αποφυγή των αθλητικών κακώσεων.

 

Πότε θα πρέπει να επισκεφθείτε τον Ορθοπαιδικό Χειρουργό;

Θα πρέπει να επισκεφτείτε το γιατρό σας όταν αντιμετωπίζετε τα ακόλουθα:

  • Έντονος πόνος: ειδικά αν δεν βελτιώνεται με ξεκούραση και φαρμακευτική αγωγή
  • Επαναλαμβανόμενος πόνος: πόνος στον ώμο που εμφανίζεται περισσότερες από μία φορές την ημέρα
  • Δυσκαμψία: εάν ο ώμος σας είναι τόσο δύσκαμπτος που δεν μπορεί να σηκωθεί και να περιστραφεί κανονικά
  • Μυική αδυναμία: εάν ο ώμος ή το χέρι σας είναι αδύναμα

 

Εάν αντιμετωπίζετε πόνο στον ώμο, κλείστε το ραντεβού σας σήμερα με τον εξειδικευμένο ορθοπαιδικό χειρουργό ώμου Γεώργιο Κόλλια για μία εξατομικευμένη διάγνωση και θεραπεία του προβλήματός σας.

2022-01-10T02:23:39+00:00Νοέμβριος 29th, 2021|Blog|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πόνος στον ώμο: 5 τρόποι αντιμετώπισης